söndag 21 juni 2009

Sista timmarna för röstning

Nu är det inte många timmar kvar tills det är avgjort vem som vinner POÄNGJAKTEN.
Ni som inte hunnit rösta, skynda er längre ner i inläggen och kolla in alla tävlande. Rösta kan ni göra ända fram till midnatt..

Igår satt jag äntligen och scrappade, är faktiskt snart 2 månader sen jag fick sitta i lugn och ro. Det var riktigt kul, gjorde faktiskt 3 st LO:er igår. Alla efter skisser i Svenk Scrapbookings CC.

Här är en sen C tog sin examen i London. Fotot är i sepia, mörkbrun cardstock, Titeln utskriven på "sillen", Prima Marketing, Say it in Chrystals - Swirls, blommor och blommor, ric-rac band, och lite bling.

Har fått förfrågan vad typsnittet heter, det är FREEBOOTER. Fler LO kommer en annan dag.

6 kommentarer:

~ Sophia ~ sa...

Vilken supersnygg LO Ulla!
Den måste vara till tävlingen med temat Lime...?

Ursnygg font oxå...vad heter det typsnittet?

KRAM! Sophia

Christina / Synål / Stina sa...

VAd rent och snyggt. Skönt att få en stund som bara försvinner.
Kram

Carina sa...

Rent och enkelt, precis min smak. Snygg LO och läckert typsnitt.

glaha sa...

Den var super snygg, nu blev jag så sugen på att skrappa jag också.

Ingeborg sa...

Oh så snyggt! Så snyggt med en "ren" LO som lyfter fram huvudpersonen. Jag är åsså nyfiken på vilket typsnitt du använt.
Kram

Karin sa...

Vilken snygg LO! =)
Läckra färger..

Nu blir det spännande å se hur det går i poängjakten...

kram kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails