måndag 22 juni 2009

Röstningen avslutad MEN inte klart!!!!!

TUSEN, TUSEN TACK till er ALLA som varit med i poängjakten. Ni var 31 st från första början och 19 st var det som avslutade hela tävlingen.

Ni har varit så otroligt kreativa, jag tyckte att denna gång - har jag nog gjort det lite för svårt kanske. Men näääädå ni lyckades att skrapa ihop alla poäng. Var så otroligt spännande varje gång att se era lösningar. NI är så OTROLIGT DUKTIGA.

Men att det skulle bli såhär jämnt hade jag aldrig trott. Det är därför som inte det är riktigt klart ännu. Jag har lite jag måste lösa innan ni får slutresultatet. Och jag skulle vilja ha en liten "interjuv" med vinnarna också. Så ni får veta lite mer om den som vunnit...

Så ni får snällt vänta några dagar till, lovar att skynda på med besluten. Vill diskutera med dom delaktiga i frågan.

4 kommentarer:

Carina sa...

Oj vad spännande och vad skoj det ska bli att läsa om vinnarna.
Jag tycker verkligen att alla varit jätteduktiga.

Christina / Synål / Stina sa...

Vad spännande detta låter.
Vist har det varit svårt med att få till alla papper men jätte roligt

Therese sa...

Det här blir jobbigt för nyfiken i en strut som jag.....att vänta.
Det ska bli kul att få läsa vinnar intervjuerna.
Kram Therese

Karin sa...

Det är såååå spännande.....kan knappt vänta....!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails