onsdag 24 juni 2009

Presentation nr. 1



Namn / nick?? Sophia Lindgren / kurrebo


När började du scrappa??? Sensommaren -06.


Vad fick dig att börja scrappa?? Min yngsta dotter var då dryga halvåret (och jag hade nyss skaffat en ny digital systemkamera ), så jag hade massor av fina foton som jag ville göra någonting med. Hittad scrapbookingen och blev sen "fast i träsket", haha ; )


Vad tycker du är roligast med scrapbooking?? Allt! Ibland känns det redan när jag fotograferar , att det här kommer att bli bra till en LO. Ibland är det det sociala med alla scrapträffar och härliga vänner jag fått genom scrappandet. Ibland det rent "taktila" i att få riva i papprena, chalka ...att se LO´n växa fram. Att få utlopp för kretiviteten .


Hur skulle du beskriva din scrapstil?? Lite åt shabby chic-hållet kanske. Gillar ett rivet och slitet utseende, spetsar, gärna en hel drös med blommor och mycket chalk! Har dessutom kommit på att jag skapar som bäst när jag har lite press på mig.


Vad är din stora "passion" just nu?? Får nog säga minirosor, spets och embossa på OH-papper.


Vad tyckte du om denna tävling?? En super-rolig och härligt utmanande tävling. Perfekt med ett tema för varje deltävling och att kittet varje gång innehöll något helt otippat! Ex . hönsnätet eller nylonstrumpa. Det gav verkligen huvudbry till en början, men var sen riktigt roligt att använda!Något negativt då...? Kanske att man skulle vara hårdare på att alla följer temat. Att de som röstar inte bara ser till en snygg LO, utan oxå att de följt temat.

3 kommentarer:

chalin sa...

Grattis till den delade första platsen. Har varit jätte skoj att se er LO utifrån kiten =)

Emma sa...

Ooops...grattade båda i inlägget nedan, så att du inte missar det vill jag gratta massor till första platsen, även här :) !!

SCS sa...

Grattis vännen, du är värd 1:a platsen!!

Kram, Fia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails