onsdag 24 juni 2009

Presentation nr.2



Namn / nick ?? Annette Johansson / glaha





När började du scrappa??? Hösten 2005



Vad fick dej att börja??? Var i aug iväg gjorde en äreport till en kompis bröllop och när vi var där frågade en annan kompis om det inte fanns någon som ville följa med henne på kurs, (Scrapbooking) hon kunde lika gärna frågat om något annat, jag var sugen på att göra något denna höst. När hon sen sa att det var med foto, var detta ju så spännande, köpte min första digital kamera aug 2002 och inte framkallat nästan några kort sen dess.



Vad tycker du är roligast med att scrapp?? Tror det bästa med scrappingen är att jag får bevara mina minnen på ett speciellt sätt. Kan planera en lo redan när jag går och fotar, att fundera på hur upplägget ska bli. Kan vakna mitt i natten och -jaaaa, nu har jag det! Och naturligtvis när man får bekräftelse av andra att det där gjorde du bra.=)



Hur skulle du förklara din scrapstil? Den varierar men oftast står den för att jag har många foto. Tycker att korten ska tala mer på lo, än dekorationerna. Vill att korten ska komma fram.



Vad är din stora "passion" just nu? Min passion just på sommaren är väl fotografering, (det är tiden jag scrappar minst).... men när det gäller scrappingen som jag tror att du menar är nog att riva i papper och få papperna att se gamla ut. Sen blommer i mängder=))



Vad tyckte du om denna tävling?? Det här har bara varit possitivt och roligt, jag som scrappar med många kort har fått tänka om. Jag som tycker att korten ska tala mer än dekorationerna har fått tänka om och det är väl det som jag gillat mer än något annat att man får tänka i nya banor. Sen när man har slagit knut på sig själv och så har det bara lossnat. Och få se vad andra har gjort med sina saker, så har man fått nya aha upplevelser.... så kunde jag gjort. Efter den här tävlingen kan jag känna att jag skulle kunna tänka mig att köpa fler månadspaket för att kunna scrappa mer på det viset. Att välja kort efter papper....som det varit nu. Har bara possitivt att säga, det har varit super kul och skulle det bli fler tävlingar liknande det här så hänger jag på direkt.

2 kommentarer:

chalin sa...

Ett jätte grattis än en gång till dig. Mycket tjusig väska du fick =)

Emma sa...

Grattis tjejer!! :) Ni har gjort helt fantastiska alster, rakt igenom :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails