onsdag 24 juni 2009

Presentation 3:e plats...



Namn / nick ?? Emma Lång/ScräpEmma


När började du scrappa??? April 2008


Vad fick dej att börja??? Jag har alltid gillat papperspyssel, och hade länge funderat på detta med scrapbooking, men inte tagit mig tid eller råd att sätta igång. Gjorde det nog mer märkvärdigt än vad det är... Sedan gjorde en av mina bästa vänner ett album till sin mammas jämna födelsedag, och då såg jag att det där kan ju även jag göra...


Vad tycker du är roligast med att scrapp?? Helt klart själva stunden jag sitter (eller eg står) och skapar. För mig är det det som är grejen, och också anledningen till att jag inte är mycket för att digiscrappa.


Hur skulle du förklara din scrapstil? Oj, det kan jag inte... Annat än att den är humör- och känslostyrd. Och ganska enkel, när det gäller material: även om jag gärna vill göra en detaljrik LO, med mycket material, så blir det sällan så, i slutändan.


Vad är din stora "passion" just nu? Att klippa vanliga 12"x12" ark, så de får roligare form...


Vad tyckte du om denna tävling?? Jag tycker det har varit jättekul, och det har varit så roliga kit, till lagom pris, att jobba med: en del var svårare än andra, precis som det ska vara. Det har också varit bra att man har haft en hel månad på sig att göra sitt bidrag. Det enda negativa jag känt är att det kändes lite långdraget mot slutet, men det kan mycket väl ha varit en kombination av att poängjakten led mot sitt slut, samtidigt som sommaren gjorde sig påmind, med vackert väder och tusen göromål ;) Nu kommer det däremot att kännas väldigt tomt.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails