tisdag 16 juni 2009

POÄNGJAKTEN......

Då har vi kommit till "The End" på denna tävling, så klart har vi det mest spännande kvar. Att rösta i sista deltävlingen. Och få avslöja vinnaren, som jag hade tänkt göra efter Midsommar. Hade tänkt få presentera dom lite närmare här i bloggen. Så nu vill jag att ni alla hjälper till att påminna hela scrapvärlden att RÖSTA.



Och då gör man så här: Skickar ett mail till tantscrappa@gmail.com , skriver vilka (3 st i LO-kategorin OCH 2 st i Kort-kategorin) man tycker har löst denna uppgift bäst i ämnesraden. Och ALLA får rösta. Så det hoppas jag ni gör. Röstningen avslutas den 21/6 kl.23.59.



Och denna deltävling gick ut på att skapa något maskulint, jag plockade ihop ett svårt kitt (tyckte jag). t.ex. 8 olika papper, band, låsbrickor, hönsnät, miniskruvbrads mm. Så nu är det er tur att granska alla, och rösta på dom ni tycker löst uppgiften mest kreativt.... Så här såg kittet ut.

2 kommentarer:

Carina sa...

Detta var inte lätt. Så många fina bidrag.

Anonym sa...

Hej Vännen!

Här ska röstas! ;) Hoppas att allt är bra med dig, tänkte bara att jag skulle kolla läget!

Kan tipsa dig om att det händer något roligt i min blogg under dagen/kvällen så gör ett besök! ;)

Ha en trevlig dag, ramar Ulrica

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails