tisdag 9 september 2008

Sakta men säkert...

Håller ju på med albumet till systerdotter fortfarande. Nu är det en ny etapp. Jag vill ju inte göra hela på en gång, då blir ju allt lika. Så nu är 3 (eller 6 rättar sagt) till klara, bara lite text som saknas. Måste ha det översatt så det blir på danska (och rätt).

Varje sida av gästerna, ska ha med presenten hon fick av dom. Foto av gästen (erna) och deras lilla hälsning. På hennes dag hade jag fram ett block som varje gäst fick skriva en speciell hälsning till henne. På LO:en nedanför ser ni allt och det är mormor o morfar...

Men på dom flesta har jag dolt både fotot på presenten och hälsningen. Och det är inte lätt att fundera ut nya grejer att gömma dom på. Här är det farmor o farfar....

Och här är faddrarna....

2 kommentarer:

MissMian sa...

Åh så snygga sidor! Jag gillar verkligen när det är symmetriskt och stilrent, fast jag kan själv inte scrappa så!
Du frågade om jag chalkat kanterna eller om pappret var så och detär pappret som är så. Tror det är Pink Paisley.

Ammi sa...

Härliga Lo:s i mjuka fina färger!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails