lördag 20 september 2008

Nya Klara

Ja nu har jag fotat dom sista jag började med på träffen. Saknades lite dekorationer och dokumentationen. Titeln har dom stora oranga bokstäverna i foam och de mindre är utskuren i sillen. Blomman ??? Vad säger ni?? Jag är så förtjust i den, tycker den är underbar. Jag prövade faktiskt och dela den andra och det går. Då blir det ju 3 blommor på en så att säga. Och man kan kombinera med någon annan färg, knapp eller brads. "Staketet" är några pinnar som jag köpt för länge sen på ÖB.




8 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin denna blev
Gillar färgerna på staketet

Trevlig Helg

Kram CHristina

Tezzan sa...

Jättefina!!

UlrikaT sa...

Superfina LOs! Bra gjort att få med så många bilder. Håller med om att det var en vacker blomma, jag vill också ha! :)

Anonym sa...

Jättefina Lo's!
Jo nu händer det lite grejer här! Men det är inte klart på långa vägar känns det som =)

Anonym sa...

vilka fina LOisar. underbara.

ha det gott.

kram Lise-Lott

glaha sa...

Vilken tur att han fick lite belöning av glassbilen =) Bägge ser helt utslitna ut. De blev kanonfina som alltid när du är i farten. Kamratbloggen är en kanonide även den.

Lisbet sa...

Ja se här vilken liten hjälpreda som kommer att växa upp. Söt LO.

Anonym sa...

Åh såå fina LO:s, du använder dig alltid av så fina och mysiga foton.
"lilla jag" hjälper till...guud vilken liten goding:-) såå mysigt!

Hoppas allt är bra med dig !!

Kramisar sandra

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails