torsdag 4 september 2008

Ny LO

Som kanske några av er märkt har jag plockat bort Phrase Makern och Type Writern ur shoppen. Och det gjorde jag för att dom inte höll kvalitén, tycker att när man gör grejer som företag till scrapbooking, så ska inte kvalitén vara som leksaksgrejer. Vi är ju inte 3-4 år (som många vill hävda) utan vuxna människor som ska hantera prylarna. Undrar vi över något så bara skicka iväg ett mail till mej.

Sen har jag fått en ny LO gjort på L. Tyckte så om dethär fotot så jag framkallade en förstorning på 13x22cm, som jag sedan klippt i lite. Gjorde en ram som matchade ramen runt hjärtat och även ritade en liten ram på fotot med Photo signatur pennan. Pappren är från Basic Gray och Cosmo Criket. Blommor från Prima som jag "hottat" upp lite med 3-d lack och glitterlim. Halvpärlor, knapp och organsaband. Stora knappen är en chipboard som jag klätt med papper, swirlarna är Tim Holtz färgade med vit acrylfärg och sedan chalkat lite ovanpå. Titel utskriven från silhouetten och hjärtat från Prima Marketing, har jag stämplat och klippt ut som jag skrivit texten i. Pappers bården f. Around the Block. Sist men inte minst skrev jag ut ett ark biljetter som Mirabyll har gjort förjobbet på, ändrade lite i texten och chalkade kanterna. Tack Mirabyll !!!

11 kommentarer:

Emma sa...

Så fin!! Gillar de doodlade ramarna massor!!!

Anonym sa...

Jättefin LO till ett härligt foto!

Tezzan sa...

Jättesöt LO på ett riktigt litet charmtroll...

Anonym sa...

Superfin Lo! Gillade ramen du gjort runt kortet =D

kram!

Anonym sa...

Åh din Lo är super härlig::.. snygg ram runt kortet .

Anonym sa...

Fin LO och söt liten Lucas!

Anonym sa...

jätte fin lo!! :)

www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

Pia sa...

flot layout, dejlige blå farver og super fin doodling som ramme om billedet

Lilo sa...

Otroligt fin!!!! =)

Hanna sa...

Hej vilken fin LO. tack för kommentarerna i min blog, roligt med feedback. Hit kikar jag nog in flera ggr.ha det gott i höstmörkret!

Anonym sa...

Så snyggt och fräscht med den här färgkombon. Doodlingen runt foton är så läcker.
Ha en härlig dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails