måndag 8 september 2008

Pennorna här...

IDAG KOM DOM !!!! Pennorna, är så glad att jag fått fatt i dom. Helt underbara att skriva med , torkar inte fast man inte använt på ett tag och det bästa av allt räcker all evighet. Efter att ha provat dom nu i ett år själv, så tror jag verkligen på en försäljare som sa till mej för 3 år sen när jag startade företaget. Japanerna gör dom absolut bästa gel-pennorna, aldrig klumpar och torkar aldrig. Trodde det var vanligt försäljningssnack, men det inser jag nu att det inte var.

DOM ÄR HELT SUVERÄNA ...... Finns i 4 basfärger och 6 metallic.
Vet inte varför vissa färger inte syns i shoppen, men här är dom. Röd och Blå i basfärger.
Och röd, blå och grön i Metallicfärgerna...


1 kommentar:

Troll sa...

hejsan Ulla,synd att jag inte var hemma när du var i trakterna runt Ösmo.Kanske kan vi sammanstråla nästa gång du dyker upp.ta hand om dig kram Cecilia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails