lördag 18 oktober 2008

Utmaning 25 i SS CC.

Förra helgen hade Svensk Scrapbooking CC, där jag gjorde 2 utmaningar och sponsrade priset.
Lottade bland dom deltagande för att, jag tycker det är så svårt att utse en vinnare. För ALLA gör ju sitt bästa, vi har alla olika smak och inget är ju rätt eller fel bara tycke och smak.

Så nu har jag fått tillåtelse att visa deras alster från utmaningen, först ut är vad man kan göra med gamla cd-skivor.

Först ut har vi ett bidrag från Anna, och vill ni se mer vad hon gjort så kolla in på hennes blogg.


Andra bidraget från Cath, hennes blogg.


Tredje kom från Christel, och bloggen.


Fjärde bidraget från Lilla Katt, och hennes blogg.


Och femte och sista bidraget var från Zanya, bloggen??? JO här.


Och vinnaren blev CATH, när jag drog lotten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är riktigt tjusiga skivor det där. :) Håller med dig om att det är svårt att rösta, alla gör ju sitt bäst utifrån sina förutsättningar, tycke och smak.
Kram!

Karin sa...

Håller med dig, så fina allihop fast på olika vis. : )

Anonym sa...

Tack, Ulla för att vi fick vara med i din blogg!
Och jag måste bara säga att detta var den roligaste utmaningen under CC:n. det har gett mig mersmak så nu skapar jag altrade cd julkort i massor!!!
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails