onsdag 8 oktober 2008

BOM....

Så här blev min BOM som vi skulle ha klart till kamratcirkel ikväll. Gjorde två flugor på smällen, eller vad heter det????

Först då förståss BOM-skissen som vi skulle ha klart till denna gång. Började på den när vi skulle testa bubbelplast målning och maskning. Så titeln är utskurna bokstäver i sillen, och när man tagit bort bokstäverna använde jag cardstocken till maskningen. Bubbelplasten syns väl var jag målat och sen runt LO:en är det målat med en tandborste. Blomman i högra hörnet fick jag idéen från sista Scraptidningen, tror det var Helene alias Webmoster som gjort den. Och sen har jag skrivit ut på det mönstrade pappret årtal och yrken jag haft under åren i Wordle, riktigt kul att jobba med.

17 kommentarer:

Lisbet sa...

Jätteläcker - gillar det "busiga" med oreglebundna drag. Blomman är snygg..

Anonym sa...

jag tror att du är missnöjd med den duttade eller vad det är?ramen runt rubriken,samt placeringen av rubriken,kanske skulle den följt plastduttens riktning,liksom som en våg...

Anonym sa...

Jättefin lo! =) Tack för alla snälla hälsningar hos mig, roligt att jag har stadiga besökare! =)

Ha det gott, kram

Karin sa...

Uhh... det er bare godt Ulla :-)

Annica H sa...

Vilken härlig Lo! Jättefina detaljer, och ordcirkel är toppen! :)

Alexandra Lindgren sa...

vilken snygg layout!
jag gillade hur dina yrken var blandade huller om buller :)

Karin sa...

Jättefin! En del får till det med alla tekniker.... ; )
Gillar färgerna, idén, öljettblomman och texten, ja allt kan man säga.
Har varit inne och testat skriva i Wordle igen och nu ska det nog bli en Lo med så småningom....Tänka lite till bara.

Anonym sa...

Jättesnygg LO. Dock tror jag att du är missnöjd med valet av typsnitt i titeln.

Anonym sa...

Den är verkligen fin :-) men om du inte är nöjd med något så tror jag att det är bubbelplast-stämplingen eftersom det gör att LOn känns rörig

Cath. sa...

Jättesnygg LO. Vilken fin stjärna av öljetterna1 Måste komma ihåg!!!

Anonym sa...

Hejsan!
Har suttit och kollat länge på din Lo men kan verkligen inte komma på ngt som du skulle vara missnöjd över, den är såå häftig.
Och supersnygg!

Om jag nu måste hitta på ngt så får det bli för lite chalkning( ha, skriver jag som är överdrivet tokig i chalk)

Ha det bäst!

Mrs X sa...

Jättefin, med massa olika textur. Gillar hur du skrivit orden huller om buller.

Anonym sa...

Gud vad fin det är din LO ..

Millas blogg sa...

Super fin lo tycker jag! Snyggt med texten och bilderna och blomman, ja allt.
det enda jag kan komma på att du kan vara missnöjd över är kanske att lite av texten döljs av fotona????

men som sagt en underbar lo!

Anonym sa...

Jag tycker den är jättefin och har svårt att tänka mig att du är missnöjd med något! Kanske att rubriken är lite "felplacerad" och att den skulle lite snett upp till vänster?

Anonym sa...

vilken fin layout! härligt tema.

ha det gott.

kram Lise-Lott

E sa...

Oj, jag vet inte vad du är missnöjd med... Jag tycker att Lo´n är helt underbar!
Men om jag ska gissar lite, vad jag brukar bli missnöjd med, fast då menar jag inte att det är fult på din Lo, jag menar mer att jag brukar bli missnöjd med det jag ska föreslå....
Jaja, Akrylfärgen kanske, att du har kladdat för mycket med den?
Eller du kanske inte tycker det blev rätt färger?
Kramizzz kicken

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails