onsdag 22 oktober 2008

Ramar....

Så ja, nu är dom helt klara. Fotoramar som jag även har till försäljning 39:-/st. Får inte fotot att fungera i butiken, men dom kommer upp vilken dag som helst.

Först här på dekorationen har jag en swirl som är sprayat med den turkosa misten. Lite pärlfloss som jag hittade i gömmorna och till sist en vit blomma och sen Belle Fluer.


Andra dekorationen är en klädd clearknapp med det turkosa pappret ( Det brun,svarta/beige är baksidan). Säkerhetsnål, charms, små pärlor och organsaband. Sedan klippte jag till en lite bit av bling-blingen och utstansade löv.


Och så här blev den i helhet, var lite mörkt när jag fotade. (Och tapeten behöver ni inte kolla på).


Den andra ramen är 3 på rad, kostar också 39:-.


Först målat ramarna, sedan sprayat hjärtat i mitten med mist. Klätt framsidan med papper och diverse dekorationer, vissa som jag hittat i gömmorna och vissa finns i butiken. T.ex. Bling-blingen (som jag tagit vissa delar av), knappar, små blommor i mitten, spets och organsa band.




7 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

Här har du hunnite med och lägga upp en massa saker.
Medans vi har stått och pratat en massa kom hem vid 22 35.
Tänk vad man kan PRATA Ppå men så kul.
Ses om !4 dagar he en underbar Lördag

Kram

Anonym sa...

Vad snyggt det blev! =)

Anonym sa...

jättefina ramar du har gjort! :D

Lisbet sa...

Återgälda gärna mitt besök. Du har kommerntar i forumet.

Anonym sa...

Åh vad läckra dom blev!

citronlime sa...

Perfekta presenter! Jättefina!!!

Ulle sa...

Wow! Vilka läckra ramar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails