måndag 26 oktober 2009

Mitt lilla album.

Nu var det klart, mitt lilla album Cover All. Målade först med acrylfärg ett par gånger och sen blev det tre färger av chalken för att "skita" ner det lite. Lite MME papper som jag tyckte passade alldeles utmärkt, även här en massa chalk.

Stämplade liten takkrona och hörn med brun färg. Dekorationer blev det av en fjäril, Blommor, små rosor, band o "gamla" thickers. Och en liten rulle som jag gjort av ett blad från en gammal bok.

Nu ska jag bara fundera ut, vilka minnen jag ska ha i boken. Till mej själv eller ge bort....

10 kommentarer:

Pia sa...

wow så rålækkert album i nydelige farver og fint pyntet

Karin sa...

Så fin, helt underbar!!! (Mitt favoritpapper.) Behåll du den själv tycker jag eller julklapp till någon som uppskattar hantverk.

glaha sa...

Den blev himla snygg...jag tycker du kan ge bort den ....till mig. =)) skoja bara. Tycker helt klart att den ska du själv bevara viktiga minnen.

Har du hört någon tid för morgondagen. Jag har säkert hört en tid men den har ramlat ut igen.

Kolla in min blogg har varit ute och fotat.
kram annette

Christina / Synål / Stina sa...

Den är ju sååååå fin
kAn ju vara kul att behålla lite själv.
Kram

Anonym sa...

Hej vännen!
Nu var det riktigt längsedan jag hälsade på hos dig! Men nu blir det ändring på det förstår du, för nu är jag stadigt tillbaka! ;) Det har varit en riktigt tung sommar & höst eller egentligen hela året som hittills har varit men nu börjar saker & ting falla på plats & jag mår toppen! (förutom värken då förståss!) men det an jag bara försöka göra bättre genom behandling, massage osv.

Jag försöker verkligen ta mig tid nu & läsa alla bloggar jag gillar varav en är din! =)

Underbart album med så sköna färger! =) Jag har just altrat jag med, denna gång blev det tjusiga jultavlor med klassiska texter såsom, det strålar en stjärna & midvinternatten, kika förbi om du har tid.

Ha en underbar kväll, massor med kramar Ulrica

Bodil sa...

Jäklar va fin den är!

Carola sa...

Åh gud så läckert!!

Karin sa...

åååå shit va läckert!! Den är verkligen supersnygg...

Ett litet tips om du inte vet var du skall göra av den är att ge bort den i julklapp..........
....till mig. :p *fniss*

Maggan sa...

Åh så vackert.
*skyndar mig in i butiken och beställer tre album *
Tusen tack för snabb leverans av senaste paketet :)
Så nöjd :)

Mvh
Margitha

Articsisters sa...

Jättesnyggt. Nu vet jag vad du enat med cover all.,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails