tisdag 13 oktober 2009

Från HBG-träffen...

I söndags åkte C och jag ner till HBG och träffade lite nya tjejer på en träff där. Jaa, det var några vi kände igen också förståss... Tack för en trevlig dag.

Dessa två gjorde jag (har faktiskt en till, men ni får lugna er lite). Det är från semestern i somras när vi åkte hem. Som ni märkt är mina LO:er just nu många foton, lite dekorationer.


Har mycket att berätta om detta underbara slott, så bakom slottsfotot på denna kommer det att vara massor skrivet. Kom på det att det var längesen jag gjort något med dold dokumentation.

Sen hade vi en utmaning, där vi la foton i en skål. Lottade och scrappade varandras foton. Jag gjorde Coelogynes foto, och CN (Bromölla) gjorde denna på mina foto.

6 kommentarer:

Carina sa...

Tack för en trevlig dag! Gillar läckö slott.

Karin sa...

Snyggt!! Kul att göra olika, ibland med många ibland med få foto. Ha det bra!

Cattis sa...

Snyggt!! Och jag gillar typsnittet på rubriken, passar så bra!!

Jeanettan sa...

Tack själv =)
Kul med lite nya influenser....

Jeanette i Helsingborg

Pia sa...

wooooow hvor er det nogle herlige layout, så flotte detaljer og farver du har brugt

glaha sa...

läckra los du gjort. Gillar dom skarpt. Ses ikväll

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails