söndag 20 september 2009

Många olika projekt...

Ser det ut som det inte händer något här??? Helt fel!!!! Alla projekt håller på att gå in i slutfasen nu.

TÄVLINGEN : Juryn är klar, paketen är klara att skickas och idag är det sista dagen för betalningen. Imorgon kommer jag att presentera juryn för er och deltagarna kommer att få mer info om reglerna.

TRÄFFEN den 24 okt: Är också i slut planeringsstadiet, så infon om kostnad, var och anmälan kommer i början av veckan.

HUSMORSSEMESTERN: Allt klart........

Sen har vi alla små projekt jag själv har på gång, ska jag väl snart hinna göra klart också. Har säkert 10 LO som är halvfärdiga mm. Kommer att visa så fort dom blir klara. Ett kort fick jag till i onsdags iallafall. Det är till min kära lillebror som gifte sej i igår. GRATTIS o LYCKA TILL...


1 kommentar:

Pia sa...

woooow hvor er det et smukt kort

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails