onsdag 23 september 2009

Ett Projekt...

Idag innan cirkeln blev äntligen ett projekt klart. För ett tag sen gjorde Christina o Carina såna här snygga ryggsäckar. Dom hade hittat modellen på it Split Coast Stampers.

Så nu måste ju jag också prova, lite pilligt men... Gjord i svart o vitt, banden som är som bärremmar hittar du här, i hanken har jag fäst ett pärl hänge och en charms.

Liten gullig gåbortpresent, kan man lägga i en liten hälsning i fickan fram. Och fylla ryggsäcken med godis eller mynt.


5 kommentarer:

Karin sa...

Kul att se vad ni hittar på i Laholm nuförtiden....Det är ju bra att det är någon som scrappar ; )
Jättesöt ryggsäck! Kram Karin

Therese sa...

Ja de är ju för söta. Jag har gjort en som jag gett bort redan, har två halvfärdiga, men de kanske blir gjorda i helgen.
Tänkte dyka upp nån onsdag framöver nu, hoppas allt lugnat sig här nu.
Kram Therese

Pia sa...

Det er en super nydelig rygsæk, nydelige farver du har brugt

Anonym sa...

Hej vännen!

Åh vad fin ryggan blev, nu vart jag sugen att prova! =) Roligt att skapa lite annat än bara lo.s, måste nog prova! ;) Hoppas att allt är bra med dig. Här har det varit en paus i skapandet nu igen då vi varit tokförkylda & jag har haft ett njurstensanfall igen...men nu är jag piggare! ;)

Ha en fortsatt trevlig helg, kramar Ulrica

Karin sa...

Wow! Den är ju urläcker! =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails