måndag 21 september 2009

JURYN....

Så nu har vi då kommit till avslöjandet av juryn....

Först har vi från Finland, en tuff och stolt tvilling mamma och otroligt duktig scrappare SUSANNE. Har väldigt mycket runt omkring sej, men hade vänligheten att hjälpa mej med detta uppdrag. Kolla in på hennes BLOGG.

Sen har vi från vårt grannland i söder, Danmark. En hästtokig tjej, en av mina första kontakter av scrapvänner i Danmark. Även otroligt duktig med sin symaskin på pachwork, KARIN och HÄR hittar ni hennes blogg.

Och tredje jurymedlemmen kommer från Göteborg. Det var första tjejen som jag var mentor för, MARIA. Om det var mej hon lärde sej något av, vet jag inte :). Tror inte det, hon är en stor talang iallafall. HÄR är hennes blogg, har en väldigt gullig liten kille också....

Här har ni dom tre duktiga tjejer som ska hjälpa mej att bedömma alla alster i tävlingen. Kommer även att bli omröstning på alla alster här sen. Så missa INTE det..

1 kommentar:

Sara sa...

Sv: Ååååh tack vad glad jag blir! =) Haha vad kul att det är din favorit också många som säger att det är det finaste men själv tycker jag nog minst om den bilden av de som jag la upp =P.
Ganska otroligt att man kan ha så olika åsikter =P.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails