lördag 24 januari 2009

HELG....

Mellan städning och promenad, måste jag ju in och kolla läget. Och 4 bidrag har nu kommit in, OCH jag har inte ord... Ni är så jäk.....duktiga, vilken kreavitet. Jag tyckte jag satte ihop ganska svåra papper. Alltså att det blev en färgskala från ena sidan till den andra, men ganska svårt att använda alla!!!! MEN..... nädå... Ni är helt otroliga. t.o.m. baksidan på papper som jag i min vildaste fantasi inte trodde någon ska använda...

Vänta bara tills ni får se alla bidragen.....

2 kommentarer:

Awirahl sa...

Hej Ulla.
Låter som om det scrappas en heldel..

Hade tänkt sätta mig i kväll och se vad jag kan hitta på med mitt lilla paket.
Jag vet ju att vi inte får lov att visa upp våra alster förens deltävlingen är avgjord men jag undrar om det är okej att visa upp vad vi har att tävla med? Eller om du vill att vi ska vänta med det med tills att denna deltävling är avgjord.

Kram Anna

Ulla sa...

Det får du göra, hade tänkt lägga in det i sammanband med bidragen. Men det får ni...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails