söndag 17 augusti 2008

En forumvän...

Tänk vad alla dessa scrapforum är kul, man träffar och lär känna så många nya trevliga människor. Här har ni en underbar vän, min son var och gjorde ett jobb för ett år hos henne. Pratade om ditt och datt och kom på att hon höll på men scrapbooking. Det gör min mamma med sa C, kolla in hennes blogg.

Och på den vägen är det, pratat på forumet AOS och kollat in varandras bloggar. Nu när jag kom upp till Sorunda ringde jag och bestämde vi skulle ta en fika ute vid hennes kolonistuga. Det blev en trevlig pratstund med både henne och hennes man. Jag hoppas jag har lite tid över så vi hinner träffas en gång till innan jag åker hem. TACK I det var jättetrevligt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

:D Vad kul!!

Anonym sa...

Vad roligt=) Jag har lyckats bestämt ett budgetmöte angående min affärsplan och tjejen som är konsult (som jag ska träffa) har scrapbooking som hobby ;P

kram

Anonym sa...

Vilket kul sammanträffande och det är fantastiskt vad mycket härliga människor man träffar genom scrappandet.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails