måndag 11 augusti 2008

Dotterns andra försök...


Jaa nu är det andra gången som dottern scrappar, snart är hon nog fast i scrapträsket. Eller vad tror ni??? Hon har gjort en resedagbok till en kompis som ska åka iväg på en långresa i Syd
Amerika, med sin kille.
Hon köpte en vanlig skrivbok när vi var uppe i Göteborg på Arkivet. Så har hon nu dekorerat den snygg (med lite idéhjälp från mej). Det var mycket pust och stön till det sist, men hon blev riktigt nöjd. Och det blir kompisen med all säkerhet.

Insidan har hon skrivit ut en Sydamerika kart på cardstock på ena sidan. Och på andra sidan gjort en liten hälsning till dom.

På ryggen skrev vi ut Travel Journal med silhouetten, och så gjorde hon ett litet bokmärke som hon klistrade fast med ett band på insidan av bokryggen.

Här ett närbildsfoto....
Någon som vill skicka lite beröm till henne så går det bra på hennes blogg...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Den var verkligen jättefin och genomtänkt! Måste in och "skrämma" dottern på hennes blogg;)

Anonym sa...

jag skulle säga att hon är både fast i det och väldigt duktig!

självklart lämnar jag avtryck i hennes blogg också men måste tillbaka hit och hämta inspiration. Inte undra p att din dotter är duktig!!

Kram, Sofia

Anonym sa...

Riktigt läckert blev det minsann!! Jag hade blivit jätteglad för en sån, helt klart!!

Anonym sa...

Oj vad tjusigt och vad roligt att dela intresse med sina barn. Jag hoppas min lilla dotter blir en scraptoka också. :D

chalin sa...

Det blev ju hur bra som helst. Ja om de inte gillar den vet jag inte vad som ska till ;0)
Menar du på fullaste allvar att hon inte är beroende av denna hobby än?!?!?! Är det möjligt.
Själv går det mesta lite trögt just nu, men det släpper väl snart igen får en hoppas =)

Karin sa...

Snyggt snyggt! Klart att hon ska fortsätta. Hon har ju guldläge med dig som mamma!!! // Karin

ankiann sa...

Bra jobbat! Blev ju jättefin!

Karin sa...

Super flot!! :-) dejligt at hun også vil scrappe ;-)

glaha sa...

Den skulle jag också vetat ha. Super fin var den också. Hälsa så gott till henne. Hur är läget annars?

NinaiNinja sa...

Jättefin! =) Vad roligt att scrappa med sin dotter.

Anonym sa...

Oj vilken fin!!! Jag måste nog skutta in på henne blogg och ösa beröm =D

Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails