onsdag 9 juli 2008

Utmanad....

Jag har blivit utmanand av MARIA, så här kommer mina svar:

Fem saker som finns på min Att göra-lista idag:

1. Ta hand om mina gäster som kom igårkväll (min syster från Finland).
2. Åka och visa dom olika antikaffärer (tokiga i såna).
3. Får väl göra lite mat också kanske.
4. BASTU, BASTU, BASTU........
5. Och vad tillhör bastun?? ÖL.

Vad gjorde du för tio år sedan?1998....

Jissus 10 år sen !!!! Vad gjorde jag då??? Jooo, det var första sommaren som Håkan och jag hade semester ihop. Träffades året innan, så vi var störtförälskade (nästan som nu..). Vi åkte en tur upp till Stockholm med alla barnen och hälsade på bekanta.

Ställen jag bott på:

Yttermark (Finland), Rinkeby, Bromma, Malmö, Sorunda, Svalöv och LAHOLM.

Fem saker jag skulle göra om jag var biljonär:

1. Resa och kolla på alla regnskogar och simma med delfinerna. Resa världen över...
2. Starta en STOR scrappaffär och anställa 10 st (som jag vet) som sköter den.
3. Köpa några lägenheter (där barnen bor) så man kan åka och hälsa på när som helst och hjälpa
dom med olika saker.
4. Hjälpa släktingarna ekonomiskt dom som behöver det..
5. För att allt detta ska funka så får jag ju sluta jobba helt.

Jag utmanar i min tur Annette , Karin , Bodil , Maria , Malin , Christine

Regler:
- Svara på alla frågor.
- Välj ut sex personer och utmana dem i deras bloggar.
- Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört utmaningen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint tackkort i nedre inlägget :) Jag har fåt reda på vad det är för träd nu och jag skrev det i ett inlägg igår, men det har varit knas på bloggen så det blev publicerat idag. Det är ett syrénträd! Nu kan jag sova gott om nätterna ;P
Ska bita tag i din utmaning i nästa inlägg!! =D

Kram!

glaha sa...

Hallå hallå nu är jag här och jag har gjort utmaningen delvis =)
Nu är konfirmationen över och man har pustat ut efter det hela. Har fresten shoppat en ny kamera som jag försöker lär mig att använda.

chalin sa...

Så nu har jag också klarat av utmaningen ;0)

Karin sa...

Hej hej Ulla! Nu har jag fixat utmaningen. Ha det gott!! Karin

Anonym sa...

Tack för titten i min blogg..:)
alla dekorationer på Berlin Lo:n är färdig köpta!! ha en fortsat bra dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails