fredag 27 april 2012

Ny LO från Jannike.

Inlägget blev lite konstigt här i början, men tyckte Jannike förklarade så bra i sin BLOGG
så jag kopierade det direkt. .........






Jag fick förmånen att scrappa med de senaste färgglada Bo Bunny papperna, Ambrosia serien. 
De var så vackra men jag höll andan och satte saxen i dem!! 
Här kommer några närbilder på hur hur jag skapat. 

Här har jag klippt ut bannern från ett av papperna.
Använt mig av alfabeten som finns på stickersarket.
Gjort splasher med distress inks. 

Här ser ni vilka fina stickers det är med på stickersarket t o m det som ser ut som band.
Jag har lagt ett grått streck bakom för att få djup i bilden.
Fjärilarna är dock från ett Prima-papper, som jag satte saxen i.
Jag har hos Ulla/Tant scrappa her self :-) Äntligt köpt mig en Marta Stwart stans jag velat ha länge.
Den har även hörnstans, men den här har jag ännu inte sett att man ska fälla ut de små "benen", så att hörnet blir perfekt, men nu vet jag! :-)
Jag satte även vit gesso på de små rosorna för att dämpa deras färger.

Här ser ni hela resultatet!

Du hittar allt hos Tant Scrappa!


1 kommentar:

Rosjen sa...

Jag ber om ursäkt för stavfelen :) så går det när man har bråttom // Jannike

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails