fredag 20 april 2012

FotoSafari.

Ibland måste man utmana sej själv, detta är inte min stil och jag gillar den inte alls själv.
Men man måste prova lite nya saker för att utvecklas, sägs det :))))
Detta är en av dessa som också blev klar efter att ha lägat i ett halvår.

Fotona är från en dag när vi träffades och var ute i naturen för att lära oss mer om våra kameror.
Och det gjorde vi kan jag påstå, för att tala om vad kul vi hade.
Allt skulle fotograferas, blommor, djur, när vi hoppa och sprang, i sol iskugga mm.

På LO:en tog jag ett ark canvas cardstock, färgade, mistade och en massa kross på.
Lite chipboard,  thickers  och vips så blidde det så här.




6 kommentarer:

Ingeborg sa...

Jag gillar! just att sätta ihop en massa bilder och scrappa loss. Jättehärig - man ser riktigt hur roligt ni hade det! Härligt!!

Ingeborg sa...

Inte för att jag vet vad som hände. Skrev en kommentar men jag vete gudarna var den tog vägen. Hur som helst - en helhärlig dag och en helhärlig LO/Anna

Tigerblomma sa...

Åh, vad jag längtar efter görnt när jag ser den här LO:en. Ni ser ut att ha haft underbart!

ann.ian sa...

Härlig lo på ett härligt gäng.

Carina sa...

Så skoj. Detta måste vi göra snart igen :-)

Christina / Synål / Stina sa...

Det var ju en toppen dag. Som man kan leva på änu men en ny skadar alldrig.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails