torsdag 15 april 2010

Scraptorget...

Är med och sponsrar Scraptorget och nu hade turen kommit till Annica.
Hon har fått en kitt med passande konfirmationspapper och dekorationer.
Men nu blev det istället en doppresent och det var ju också himla passande.
Allt material finns i butiken.
.
Vill ni se många fler detaljfoton så gå in på Scraptorget.
Såhär skriver Annica.
.
Jag blev inspirerad av papperen att göra en present till ett barndop, och så blev det! En present i matchande förpackning, och ett kort.Detta är förpackningen til presenten. En ”låda” i plast som jag klätt med papper och dekorationer.Jag gjorde en midja av band, och en pappersbård runt om lådan. Kakservetterna har jag delat, och solfjädersvikt för att få lite mer 3D känsla. Ordet Lycka har jag distressat och doppat i utee.


Även ljuset behövde lite dekorering tyckte jag? Några lager papper, med en passande text överst, och lite små dekorationer.
Naturligtvis behövs ju även ett matchande kort till gåvan! Jag har bara lappat ihop lite spillbitar till bakgrund, och valt en lämplig textruta ur papperet. En bit av en kakservett fick jag också med, innan jag sydde fast alltihopa. Det behövdes inte så mycket dekorationer tyckte jag, utan det fick bli rätt enkelt.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails