onsdag 7 april 2010

Ny LO ..

Ny DT-LO av Jannike, hon fick skapa fritt från månadskittet.
En helt underba LO i vintagestil.
Så här har hon skrivit...
Jag har klippt med en möstersax runt vykorten så att de ser ut som gigantiska frimärken.
Jag sandpapprade dem för att passa in i det övriga vintage-looken.
Kanten har jag stämplat med två olika stämplar, swirls och text.
Dessa är privata, men det går att använda i princip vilka stämplar som helst.
Jag har även stämplat gatulampan och allt med distress vintage photo
Det möntrade papperna är Glitz och finns i månadspaketet.
Halvpärlor, Chipboard Swirls som jag målat med ljus akrylfärg,
smutsat ner med distressen och sedan lackat med crackle paint.
Bokstäverna som jag bara älskar är Primas.


Blommorna har jag stämplat på med distress, det går bra att använda vilka stämplar som helst. Fjädrarna hittar ni också hos Ulla. allt finns i månadskitet.

Klockorna är Rub ons från Maya Road. Spetsen finns också i månadskitet!


Kika in i butiken så hittar ni dom flesta grejerna och månadskittet.

3 kommentarer:

glaha sa...

Helt otroligt snygg och så mycket att titta på. Mycket snyggt.

Karin sa...

Detta gillar jag, rivet, slitet och spets. Jättefin!

Carina sa...

Otroligt snyggt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails