söndag 12 juli 2009

HÖG TID FÖR ANMÄLNING....

TILL SCRAPTRÄFFEN !!!! IMORGON ÄR SISTA DAN....

4 kommentarer:

chalin sa...

Änteligen funderat färdigt....
Men jag kommer dit ett tag och får väl köra direkt till föreställningen sedan ;o)

MissMian sa...

Tack för kommentarerna hos mig. Om jag hade bott närmare hade jag gärna kommit på scrapträff! :) Fotot på min header har min stora dotter tagit. Hon är superduktig på att fota, hon är ju bara 16 år. Kolla gärna in hennes blogg!
http://sarabrehmer.blogg.se/

Sara sa...

Svar: Tack så JÄTTE mycket :)Haha såg att du hade fått länken av min kära mor =P

chalin sa...

Men se nu löste det sig ändå ;o)
Skulle ju varit iväg på em men nu var vi tvugna att boka om det så det blir istället den 1/8 så nu kan jag vara med hela dagen ju =D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails