lördag 25 juli 2009

Från träffen...

Hejsan, har varit fullt upp ända sen träffen, så jag har inte hunnit mycket. Men nu ska jag visa 2 av LO:erna som jag gjorde på träffen (lite hann jag med). Men först vill jag visa Malins fina altrade hårspänne som hon hade gjort... Med Petaloos fina blommor...

Här är då foton från nya Lalandia vid Billund. Min systerdotter uppträder där hela sommaren.
MME:s papper, Petaloos Faux Suede Foam Flowers och Tye Dye Gypsies, pärlfloss och Fuax Suede Leaves.

Många foton hade jag, så det blev till en dubbel LO, med ett annat härligt MME papper också. Och journalingcard från MME också.

1 kommentar:

MariaMalmgren sa...

åhh vilket fint scrapp & söt sida..;) jag har oxå en scrappblogg..;) jag har börjat följa dig ..och hoppas på fler fina inspirerade designer..;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails