fredag 27 december 2013

Gott Nytt År

Vill tacka alla kunder och FB följare för ett roligt ÅR. Och hoppas vi ses nästa även nästa år.

Vill också tacka alla som hängt med på paketleken och hoppas alla haft lika kul som jag. En som var snabb att lista ut paketen var Ingela Boström. Och här ska ni få ta del av ett gulligt brev från henne, Tack snälla.

Hej Tant Scrappa!
Vill bara säga tack för en härlig decembermånad! Jag är så glad att jag hittade till din sida här på FB, har uppskattat din pakettävling mycket. Det har varit så kul att varje morgon titta på ett nytt paket, läsa en liten gåta och sen börja klura. Vissa av paketen har varit riktigt kluriga och då har man fått jobba lite extra för att hitta lösningen använt google en hel del. Din nätbutik har fått många besök av mig där jag har försök leta ledtrådar. Ibland har man också kunnat få lite hjälp av dom andra medtävlandes gissningar. Stort tack för alla fina vinster jag fått, kliar i fingrarna att börja använda dom En annan bra sak med allt letande i nätbutiken är att jag har upptäckt allt fint som finns där till mycket bra priser så jag kommer att återkomma till butiken
 många gånger som kund
Håller tummarna för att det kommer fler roliga tävlingar 2014!
Hälsningar Ingela Boström


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails