lördag 30 november 2013

I morgon...

....är det första advent, bara 24 dagar kvar till julafton.
Är det fler än jag som undrar vart tiden tar vägen?

Så imorgon 1 advent smäller det !!!
Tänkte vi ska göra en paketlek här i bloggen och på FB.
Varje dag kommer ett nytt paket och ni ska gissa vad som finns i det.
Kommer att ange måttet, om det finns i butiken eller inte och om det är flera saker.
Scrap- eller Hobbyrelaterade saker.
Liten ledtråd och skulle jag se att det är för svårt, 
lägger jag till en ledtråd under dan.
Den som gissar rätt eller är närmast med sin gissning skickar jag paketet till.
Vid flera rätt svar lottar jag.

För att kunna utnämna rätt vinnare vill jag ha i svaret 
Vad det är?
Färg? 
En eller paket?

VI SES VÄL IMORGON ???
kl. 6.00 här i bloggen

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails