tisdag 15 oktober 2013

Album igen..

Ja tro det eller ej, men här kommer ännu ett album.
Detta albumet håller jag på med samtidigt som mitt släktalbum.
Det här ska bli ett minnesalbum om en kär vän.
som hans fru (min underbara kompis) ska få.
Det är samtidigt bra terapi för mej, det har kommit många tårar redan.

Albums pärmarna gjort, alla sidor och klätt allt med papper.
Kan se lite rörigt ut nu med allt mönstrat papper, 
men när fotona kommer på plats blir det något helt annat.
Ska försöka visa sen när allt är på plats också,
men måste redigera fotona lite då. Vill inte visa allt här på internet..

Här har vi pärmen, ryggen har jag klätt med wellpapper och distressat
Hängt lite "dingel-dongel" ratt, nyckel, pärlor och band i en öglebrads.
På framsidan där jag skrivit "namnet" kommer hans namn att stå med svarta bokstäver.
Så det får ni tänka er till :)


Ingela från cirkeln påminde mej härom dagen, om att jobba i metall.
Så det fick bli ett embossat klockmotiv, som jag tyckte passade bra.



Och här ser ni hela albumet med alla sidorna.



Nu är det många albumsprojekt som kommer att visas efterhand.
Hoppas ni hänger med.
Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails