onsdag 4 maj 2011

Minialbum del. 1

Tänkte visa lite foton från minipåsalbumet jag gjorde till C, nu när vi åkte dit. Det är från 2008 när hon tog sin examen. Det kommer att bli ett lite svengelska album, jag har skrivit lite på svenska och hon kommer säkert att fylla på med massa engelsk text. Sparat en massa tomma utrymmen så hon ska kunna skriva om dagen och kompisarna. Många av bladen jag stoppat in i "påsarna " är tomma så hon ska kunna skriva mycket.

Här har vi framsidan på albumet!!!! Tyvärr är väl inte fotona dom bästa, var lite bråttom ända in i det sista (som vanligt).


Här kommer ihopknytningen och så ni ser lite av alla "tabs" som sticker ut.
















Fortsättning följer......

2 kommentarer:

ann.ian sa...

Jag har sett detta fina album klart och det är såååååååååååååå snyggt. Tack Ulla för att du visade oss hur man gör detta fina, det var så kul. kram

glaha sa...

Så himla läckert ditt album blev. Kan tänka mig att hon blev glad för det. Ser fram emot nästa bit. Mycket snyggt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails