tisdag 26 april 2011

Några timmar..

Nu blir det lugnt här ett tag, för vi ska åka och träffa denna tjej om några timmar. Men skickar orderbekräftelser och packar så fort jag kommer tillbaka.

Denna LO har jag gjort när hon tog examen 2008. Tim Holtz papper passade perfekt, tyvärr är dom redan slut men hoppas dom snart kommer in igen. Är lite chipboard från Dusty Attics, som jag distressat och lagt crackle paint på. Namnet har jag tryck ut i kork och limmat på cardstock.
Sen lite övriga dekorationer från Tim Holtz, blommor, halvpärlor, Stickers och stämplat lite olika stämplar överallt.


Här syns krakeleringen och timpans tassels :)))


Tim Holtz läckra hängare som jag fäst i Ribbon Brads. Fäst en korkbit längst upp på tagsen också.


Närbild på blommorna.


Blev riktigt läckert med namnet i kork, passade perfekt till papprena.


Välkomna in i butiken, jag packar alla ordrar direkt när jag är hemma igen.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails