söndag 9 januari 2011

Inspiration till julfoton...

God fortsättning ALLA och hoppas att vi får ett riktigt roligt scrappår 2011.
.
Vill först av allt ge er lite inspiration till era julfoton.
Sen lämnar vi nog julen bakom oss, och ser fram emot våren.
.
Så här kommer en LO från Jannike.
(Direkt från hennes blogg.)
.
Med underrubriken "Farfar är och köper tidningen".
Jag är så förtjust i Tim Holtz julpapper,
men ibland när det är mycket motiv på pappret så är det svårt att använda.
Man vill ju att allt fint ska synas.Någonstans på nätet så hittade jag en inspiration till min LO. Tyvärr har jag glömt från var.Jag har också utgått ifrån min skiss i nedanstående inlägg. Cardstocken är svagt stämplad i kanterna.

Jag har även stämplat på bandet som jag gjort en rosett av.


Tant Scrappa har helt underbart glaskross som jag använt på julbladet.


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails