lördag 21 augusti 2010

Nytt från Jannike.

När jag kom tillbaka från semestern hade Jannike varit flitig.
Här har hon gjort två nya LO:er, lite annorlunda stil än vi är vana att se.
Först tänkte jag "-Vad har nu hänt med henne?".
Men läste sedan hennes sida att hon inspirerats av IngridG.
och att hon provar lite annat. Dom är jättefina och jag har även inspirerats av
Jannike att gå in och hitta lite nya som ska få mej att tänka i nya banor.
.
Läs själva även på hennes blogg.Så här skriver hon.
.
Hann göra två lo:er i samma stil! En på min dotter och denna är på en god vän.
Allt hittar du hos Ulla och lägg särskilt märke till alla metalldekorationer!
Tant Scrappas butik är en riktig guldgruva när man önskar vackra metalldekos!

Närbilder.



KG metallfjäril koppar-
KG metallhörn koppar-
G - Teeny Alpha -
Prima - Alfabets stickers red-
Mönstrat papper-MME - Peaceful Tradition Journal Cover
.
.
.
NÄSTA.
.
Här har jag endast använt mig av 1 cardstock, 2 mönstrade papper, en liten swirlspaket,
ett knippe rosor och vita blad och några gamla blommor,
ett fåtal bokstäver/siffror och lten stump band.

Närbild:Tips! Var inte rädd för att klippa i färdigköpta swirls, för att få dem att räcka till mer.Jag har också använt mig av de vita bladen på ett lite annorlunda sätt än man brukar.


Materiallista:Turkos Blommor
M-Flirty mönstrat papper
.
Swirl, egen, men Tant Scrappa har i butiken!
Band eget, men finns massor av härliga band i butiken!
TACK snälla Jannike för all inspiration, du är guld värd.

1 kommentar:

Pia sa...

wow lækre layouts

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails