fredag 13 mars 2009

POÄNGJAKTEN......

Såååå nu är det inte så lång tid kvar till inlämningen på deltävling 2. 15 mars.

Denna gång tror jag det var en utmaning, många som sagt. Jag kollade inte på de inlämnade förren i tisdagskväll, för jag ville göra en själv också (med samma material). Och kan ju säga att det absolut INTE är mina färger, så det var en riktig utmaning. MEN så himla kul, fick tänka på ett helt annat sätt. I vanliga fall börjar jag med foton och väljer papper till dom, nu skulle jag göra tvärtom. Bara det en utmaning!!! Konstigt att man kör in sej på samma gamla spår, därför tror jag detta är en himla bra utveckling. Tänka på ett annat sätt!!! MEN dendär trådblomman var inte lätt...men tävlingsmänniska som man är SÅ skulle den bara med. Lägger in den här i bloggen när alla kommit in.

Och jag kan säga, vilka otroliga alster som kommit in. NI är så kluriga och kreavtiva. Kommer att bli en spännande röstning... Lycka till nu (dom sista).

4 kommentarer:

chalin sa...

Ja man är ju så spänd på att se vad de andra har lyckats göra med kitet. Tycker det är så häftigt att det verkligen kan bli så olika med samma material =)

glaha sa...

Jätte kul att vara med i denna tävling, fast det roligaste momentet är nog när man öppnar paketet med papper och sen att se vad de andra lyckats.

Karin sa...

Håller med chalin, alla får likadana paket men det blir så olika, jätteskoj & se =)

Jättekul utmaingnar att scrappa med papper & dekos som man inte gör i vanliga fall.. =)

Anonym sa...

Hej Ulla!

Härligt att du fortfarande är en trogen besökare, det uppskattas! ;) Självklart får du låna ideén du vet! =) Inga problems!
Sitter nu & ska göra klart en lo, såå roligt! Hoppas att du har en skön kreativ helg, kramar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails