tisdag 11 november 2008

SneekPeek...

Till i morgonkväll ska vi ha en BOM-sida klar på cirkeln. Och den ska ha "Från och med nu" i titeln. Har precis blivit klar med min, men tyvärr kan jag inte visa den riktigt ännu utan ni får bara se lite-lite av den. Jag har gjort en liftning av en helt underbar LO.

Jag har en favoritmapp där jag sparar alla underbara LO:er jag ser. För att ta någon liten detalj eller helheten, och denna LO var en som föll mej i smaken kan man säga. Tyckte den var så otroligt vacker, men tyvärr så har jag ju inte skrivit från vem som gjort den (dum som jag var).
Så snälla är det någon som känner igen den, skriv så jag får veta. I morgon kväll kommer hela.

6 kommentarer:

glaha sa...

Det här ser verklligen spännande ut....

Karin sa...

Ser fräckt ut.....väntar med spänning!! Ses imorgon!

Awirahl sa...

Den där bilden retar verkligen fantasin ska bli väldigt spännande. Ska bli kul att se alla allster ikväll men jag vet inte hur det blir med min egen bom känner inge insperation alls men förhoppningsvis kommer den.

Ses ikväll Anna

Cath. sa...

Ååå, ser ut som nåt som Mysmumlan gjort...? Väldigt fint, ska bli spännande att se hela...

chalin sa...

Ohh, det ser spännande ut. Men jag vill ju se resten nu! =)

Ulla sa...

Det tror jag också Cath, men är inte säker. För jag hittar den inte på hennes blogg nu....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails