tisdag 1 mars 2011

Graphic 45 papper

Här ska ni få se två stycken till underbara LO:er med graphic 45 papper och tillbehör.
.
Den första kommer här från Annette, och måste säga att beundrar hennes
vad säger man frimodighet?? smileys
Visserligen blev det lite sensur, men det har hon all rätt till.
Och jag tänker inte tala om vad hennes man gjorde när han fick se den.smiley emoticons
BRA Annette och ett stort TACK att du visar oss denna underbara LO.


Här kommer lite detaljfoton på alla smådetaljer.

Lägg märke till den underbara spetsen, mässingsdelarna, pärlor, filmstripsen, blommorna, stickersen och kuverttagsen från Graphic 45. Hur hon fått allt att bara flyta ihop.


Sen har vi nästa från Jannike, där hon också bara jobbat med Graphic 45 grejerna.
Så här skriver hon på bloggen:
.
På denna lo har jag utmanat mig själv och i stor del endast använt mig av stickers!!
Här hittar du vad jag använt:
Så otroligt snygga, själv har jag letat i alla gömmor efter passande foton. Men efter att ha sett Annettes andra (kommer senare),
så kan jag nu tänka om. Så in i butiken och handla tjejer och jag ska dyka ner i fotohögen.
.
TACK så mycket mina underbara DT-tjejer...

2 kommentarer:

ann.ian sa...

Ja visst är det underbara LO, och snygga foto.Men också underbara papper och dekorationer. Snyggt jobbat

Christina / Synål / Stina sa...

Underbar Lo som ni har fått i hop Tjejer Kul och anorlunda.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails