söndag 14 december 2008

Hemma igen ....

OCH information om 3:e hemliga projektet....... Lång Titel !!!!

Väl hemma så läser jag igenom blogglistan och hittar denna underbara award från Sandra, TACK gulliga dej. Jag hoppas verkligen att jag kan bidra med lite ljus i vintermörkret. FÖR det är så himla många andra som gör det för mej... Så därför skickar jag den vidare till er ALLA som läser detta. Och hoppas ni gillar att kolla in till mej emellanåt..

Och som ni som besöker denna sida nångång ibland, så vet ni att jag varit på en liten tur till London. Och om resan kan ni läsa här.cool smileys Och eftersom det blev som det blev, så är inte projektet RIKTIGT klart. Men jag visar det snart....

Det var ju så att dottern fick sin examen, ett litet foto på henne här.

2 kommentarer:

Cecilia sa...

så roligt och ett stort grattis till din Cecilia.Kram/Cecilia

sandra sa...

oj så häftigt! Antar att lilla mamma är mäkta stolt :-)
När min lillasyster tog socionom examen förra året satt vår mamma och grät mest hela tiden.....åh mammor, kommer jag också att bli så´n? ;D

Kramisar Sandra

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails