söndag 14 september 2008

LO:er från träffen.

Igår var det träff inne i Halmstad, AnnMari som fixat. Jättekul, trevligt att sitta en hel dag med likasinnade. Var många tävlingar, men för första gången (jag har varit på en träff) hade jag planerat vad jag skulle göra (grejer med till 5st 12x12, och 4st 8x6) OCH party smileys fick gjort 4 st 12x12 och 4 st 8x6. innocent smileys Inte illa eller?????(av mej då förståss)

Här kommer först 2 st till systerdotterns album som jag gjorde på cirkeln i onsdags....




Och här dom två som jag gjorde i går, bara texten som syrran ska översätta som saknas...


De andra 4:a kommer mot kvällen för nu ska jag först ta en promenad och sen skriva dit datumen som jag inte hade med mej igår.

3 kommentarer:

Awirahl sa...

Inte illa.. Tror inte att jag skulle hinna med ens hälften av det du gjorde.. Vi ses på Onsdag.
Mvh Anna

Annica H sa...

Så fint du har gjort!
Mycket impad över vad du fick till på EN träff! Jag är så Otroligt långsam... :)

annmari sa...

Dom här såg jag aldrig. Tyckte jag bara gick runt igår

kram am

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails